Często zadawane pytania

KONTO UŻYTKOWNIKA BOONE

Na sklep.boone.pl można dokonać zakupu jako GOŚĆ lub jako użytkownik ZAREJESTROWANY.

Rejestracja jest bardzo prosta. W celu usprawnienia procesu zakupu potrzebne są tylko niezbędne informacje.

W formularzu rejestracyjnym znajdują się przykłady formatów, aby ułatwić prawidłowe wprowadzenie informacji takich jak numer telefonu.
Szczegóły zamówienia oraz jego status są dostępne na koncie klientów zarejestrowanych. 

ZMIANA ZAMÓWIENIA 

Zamówienie jest przekazywane do realizacji niezwłocznie po jego złożeniu. W celu dokonania zmian lub dodania dodatkowych informacji do zamówienia konieczny jest niezwłoczny kontakt z Obsługą Klienta.

Przypominamy, że nie będzie można anulować lub zmodyfikować zamówienia, jeśli przesyłka opuści już nasz magazyn.

OPAKOWANIE PRZESYŁKI 

Państwa zamówienia są wysyłane w firmowym, tekturowym pudełku z logo BOONE, produkty są dodatkowo owijane w pergamin. 
Nie posiadamy w ofercie dodatkowych opakowań na prezent. Natomiast jest możliwość podania dowolnego adresu dostawy- np. osoby, którą chcemy obdarować.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl